«Школа не повинна вносити різкого перелому в
життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора.
Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень»,
- так Василь Сухомлинський висловлювався щодо питання наступності між
дошкільним і шкільним навчанням. Цей вислів великого
педагога став гаслом семінару-практикуму для вихователів - методистів і
вихователів ЗДО та дошкільних підрозділів, який відбувся 25.10.2023 року на
базі ЗДО №2.
Реалізації принципів перспективності й
наступності у закладах дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи - питання, які розглядалися
на заході.
Надія Рачова,
консультант КУ «КЦПРПП», підкреслила, що послідовне здобуття освіти можливе за дотримання принципів побудови
дошкільної та початкової освіти, а саме: гуманізму, урахування індивідуальних
особливостей дітей, визнання самоцінності кожного вікового періоду,
забезпечення реалізації можливостей і здібностей дитини.
Людмила
Яроменко, вихователь-методист ЗДО №2, поділилася досвідом роботи з цього питання і провела практичне заняття «Наступність між дошкільною та початковою
освітою в реалізації перспектив розвитку
дитини». Педагоги, об’єднавшися в групи, виконали вправи «Склади прислів’я,
приказки про навчання», «Модель
ідеального випускника, першокласника,
вихователя ЗДО, вчителя початкових класів», «Куля мрій».
Вихователі ЗДО
№2 підготували і показали казку на новий лад «Колобок». Учасникам семінару після
перегляду було запропоновано виконати завдання «Продовж казку».
У ході
обговорення присутні мали можливість обмінятися практичним досвідом, отримати
відповіді на запитання, які їх цікавили.

Немає коментарів:
Дописати коментар