· Plickers – мобільний додаток, який
“зчитує” спеціальні картки з відповідями учнів за лічені секунди та виводить
статистику на екран телефону вчителя. Додаток використовують для швидкої
перевірки, аби дізнатись, чи розуміють учні поняття та чи освоюють ключові
навички.
· Kahoot! – навчальна програма, що
складається з ігор. Тут можна зробити серію запитань з кількома варіантами
відповідей. Формат і кількість запитань залежать від автора. Є можливість
додавати відео, зображення та діаграми.
· H5P – полегшує створення, поширення та
використання контенту і програм HTML5, дозволяє створювати інтерактивний вміст,
який поділятиметься на кілька категорій: ігри, мультимедіа, запитання та
соціальні мережі.
Освіченою людиною вважається та, яка навчилася вчитися, навчилася змінюватися, яка ясно розуміє, що жодне знання ненадійне, що тільки процес пошуку знань дає основу для надійності. К Роджерс
субота, 16 січня 2021 р.
Онлайн-ресурси, які допоможуть зробити урок інтерактивним
пʼятниця, 15 січня 2021 р.
9 онлайн-інструментів для організації цікавих практичних робіт зі школярами
Зручні багатофункціональні інтернет-ресурси, за
допомогою яких можна організувати практичні роботи з будь-якого предмета, а
також проводити інтегровані уроки чи створювати змістовні інтерактивні
дидактичні матеріали.
Для того, щоб зацікавити учнів практичними роботами, можна використати онлайн-інструменти. За допомогою них можна створити ребуси, пазли, стрічки часу, хмари слів, яскраву інфографіку, гіфки та інтерактивні зображення в онлайн-середовищі.
Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І
НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№ 33 від 12 січня 2021 року
Про затвердження Базового
компонента дошкільної освіти
(Державного стандарту дошкільної
освіти) нова редакція
На
виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту» та
враховуючи рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 21.12.2020
протокол № 12/1-2 НАКАЗУЮ:
1.
Затвердити Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної
освіти) нова редакція, що додається.
2. Міністерству освіти і науки
України, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій забезпечити впровадження Базового компонента дошкільної
освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція, затвердженого
пунктом 1 цього наказу.
3.
Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки молоді та
спорту України № 615 від 22.05.2012 «Про затвердження Базового
компонента дошкільної освіти (нова редакція)».
4. Департаменту забезпечення
документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відмітку
в архіві.
5. Контроль за виконанням цього
наказу покласти на заступника Міністра Любомиру Мандзій.
Міністр
Сергій
Шкарлет
Освіта.ua
12.01.2021
Підготовка освітян. Чому навчання вчителів не менш важливе, ніж навчання дітей
Хто має навчати наших дітей сьогодні, щоб
вони стали впевненими та успішними завтра? Розмірковує співзасновниця та
керуюча партнерка Креативної Міжнародної Дитячої Школи (КМДШ) Лідія Білас.
Навчатися, щоб навчати
Кожна робота потребує вміння та прагнення розвиватися. Світ змінюється щодня і щохвилини, тож складно собі уявити сучасну професію, яка б не потребувала постійного оновлення знань та вмінь. Педагогічна діяльність чи не найперша, що цього потребує, адже, вчителі закладають знання та розвивають вміння у дітей на перспективу, а самі діти швидко опановують оновлений світ. Сьогодні необхідністю є не лише звучати в унісон зі світом, але й не менш важливо з самими учнями, тому готовність педагога до постійних змін та бажання опановувати нові навички і самовдосконалюватися важко переоцінити.
6 онлайн-ресурсів, які допоможуть зробити вивчення історії інтерактивним
Вчитель історії
Альтернативна школа Generation22 та Гімназія «Прем'єр»
Добірка інтерактивних
онлайн-ресурсів, які допоможуть вчителю урізноманітнити викладання історії
України та Всесвітньої історії, а учням по-іншому поглянути на вивчення цього
предмету.
- Всесвітня історія. Історія України. 3D-реконструкції та відеосюжети – якщо вам цікаво поринути у фактично реальний світ стародавньої історії, вам обов’язково треба зазирнути на цей сайт – тут ви зможете попрацювати з 3D-моделями стародавніх цивілізацій і перевірити засвоєні знання за допомогою тестів.
четвер, 14 січня 2021 р.
Що таке Soft Skills і для чого їх треба розвивати
Soft Skills дозволяють бути успішним незалежно від специфіки діяльності та напрямку, в якому працює людина. Традиційно в психології їх відносять до числа соціальних навичок: вміння переконувати, знаходити підхід до людей, лідирувати, міжособистісне спілкування, ведення переговорних процесів, робота в команді, особистісний розвиток, управління часом, ерудованість, креативність тощо.
Soft Skills важливі як в роботі, так і в житті. Велику частину м’яких навичок працівники використовують для досягнення цілей. При цьому чим вище людина піднімається по кар’єрних сходах, тим більшу роль відіграють соціальні навички у її житті, в той час як професійні відходять на другий план.
вівторок, 12 січня 2021 р.
Порівняльна таблиця складових Базового компонента дошкільної освіти (2021) і Базового компонента дошкільної освіти (2012)
|
|
ІНВАРІАНТНИЙ
СКЛАДНИК РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДИТИНИ БКДО 2021
|
Інваріантна складова БКДО 2012 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Особистість дитини» |
Рухова компетентність Здоров’язбережувальна
компетентність
Особистісна компетентність
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Особистість дитини» |
Здоров’язбережувальна компетенція Особистісно - оцінна компетенція
|
|
|
2 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина в соціумі» |
Соціально-громадянська компетентність |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Дитина в соціумі» |
Родинно-побутова компетенція Соціально-комунікативна компетенція |
|
|
3 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі» |
Предметно-практична компетентність Технологічна
компетентність Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька
компетентності
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» |
Сенсорно-пізнавальна компетенція Математична компетенція |
|
|
4 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина в природному довкіллі» |
Природничо-екологічна компетентність Навички, орієнтовані на сталий розвиток
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Дитина в природному довкіллі» |
Природничо-екологічна компетенція |
|
|
5 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Гра дитини» |
Ігрова компетентність
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Гра дитини» |
Ігрова компетенція |
|
|
6 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Мовлення дитини» |
Мовленнєва компетентність Комунікативна компетентність Художньо-мовленнєва
компетентність |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Мовлення дитини» |
Фонетична компетенція Лексична компетенція Граматична компетенція Діалогічна компетенція Монологічна компетенція Мовленнєва компетенція Комунікативна
компетенція |
|
|
7 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина у світі мистецтва»
|
Мистецько-творча компетентність
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Дитина у світі культури» |
Предметно-практична компетенція Художньо-продуктивна компетенція |
|
|
|
ВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДИТИНИ 2021 |
Варіативна складова БКДО 2012 |
Варіативна складова |
||
|
1 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Особистість дитини» |
«Спортивні ігри» (шахи, футбол, баскетбол) Спортивно-ігрова компетентність |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Шахи» |
Шахово-ігрова компетенція |
|
|
2 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі» |
Цифрова компетентність
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Комп’ютерна грамота» |
Інформатична компетенція |
|
|
3 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Мовлення дитини» |
«Іноземна мова» Мовленнєва компетентність у сфері іноземної мови |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Іноземна мова» |
Комунікативно-мовленнєва компетенція |
|
|
4 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Мовлення дитини» |
«Основи грамоти» Мовленнєва компетентність в площині оволодіння основами грамоти |
|
|
|
|
5 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина в соціумі» |
«Фінансова грамота» Соціальна компетентність у площині знань та навичок
фінансової грамоти |
|
|
|
|
6 |
ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «Дитина у світі мистецтва»
|
«Хореографія» Хореографічна компетентність |
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ «Хореографія» |
Хореографічна
компетенція |
|
Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»
РАЗОМ ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я Йде третій рік війни. На сьогодні майже у кожного ...






