|
Групові форми роботи |
Кількість занять на тиждень |
|||
|
І молодша група |
ІІ молодша група |
Середня група |
Старша група |
|
|
Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення |
1 Ознайомлення з соціумом |
2 |
2 Ознайомлення з соціумом |
3 |
|
Ознайомлення
з природним довкіллям |
1 |
1 |
1 |
2 |
|
Художньо-продуктивна
діяльність (літературна, музична, образотворча, театральна тощо) |
4 (без
літературної) |
4 + культура мовленнєвого спілкування |
5 (без літературної) |
5+ культура мовленнєвого спілкування |
|
Сенсорний
розвиток |
2 |
- |
- |
- |
|
Розвиток
мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
2 |
|
3 |
|
|
Логіко-математичний |
- |
1 |
1 |
2 (конструювання) |
|
Здоров’я
і фізичний розвиток |
2 |
3 |
3 |
3 |
|
Загальна
кількість занять |
10 |
11 |
|
15 |
|
Максимальна
кількість занять на тиждень |
10 |
14 |
15 |
20 |
|
Додаткові
освітні послуги за вибором батьків |
- |
3 |
4 |
5 |
|
Максимально
допустиме навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах) |
1,4 |
3,5 |
5,3 |
8,3 |
Освіченою людиною вважається та, яка навчилася вчитися, навчилася змінюватися, яка ясно розуміє, що жодне знання ненадійне, що тільки процес пошуку знань дає основу для надійності. К Роджерс
вівторок, 21 вересня 2021 р.
Гранично допустиме навчальне навантаження на дітей протягом тижня відповідно до оновленої програми «Дитина»
четвер, 16 вересня 2021 р.
Про проведення педагогічної студії для музичних керівників
Музика -
могутнє джерело душевного збагачення, і завдання педагога – відкрити його усім
людям
Золтан Козай
16 вересня 2021 року в залі засідань
управління освіти та спорту відбулась педагогічна студія для музичних
керівників ЗДО та дошкільних підрозділів ЗО Козятинської територіальної громади з теми «Педагогічні умови формування емоційно-ціннісного
ставлення дитини до мистецьких видів діяльності й до мистецтва».
Консультант
Козятинського Центру професійного розвитку педагогічних працівників Надія
Рачова акцентувала увагу присутніх
на необхідності формування мистецько-творчої
компетентності, яка передбачає здатність дитини практично реалізовувати свій
художньо-естетичний потенціал, отримувати бажаний результат творчої діяльності
на основі розвинених емоцій та почуттів до видів мистецтва та елементарно
застосувати мистецькі навички в життєвих ситуаціях під час освітньої та
самостійної діяльності.
Окрім того, піднімалися питання щодо забезпечення умов для самовираження кожної дитини
в процесі мистецької діяльності, формування ціннісного ставлення до музики,
особливостей змісту педагогічної роботи
з розділів «Музика» та «Гра на дитячих музичних інструментах» за
оновленою програмою «Дитина».
Учасники педагогічної студії обговорили
шляхи формування загальних і професійних компетентностей з урахуванням цілей й
напрямів розвитку освітньої політики, що забезпечать успішність професійної діяльності.
четвер, 2 вересня 2021 р.
Про проведення засідання педагогічної спільноти вихователів ЗДО і дошкільних відділень
Для сучасного суспільства характерною ознакою є зміни в усіх
сферах життя, що впливають на розвиток освітянського простору. Щоб досягти
успіху, необхідно безперервно вчитись. Отже, стає необхідним освоєння нового змісту дошкільної освіти: здійснення
пошуку й впровадження інноваційних технологій та організаційних форм
професійного розвитку.
02 вересня 2021
року в залі засідань управління освіти
та спорту відбулось засідання професійної спільноти вихователів закладів
дошкільної освіти та вихователів дошкільних відділень закладів освіти Козятинської
територіальної громади з теми «Розвиток
професійних компетентностей педагогів з урахуванням цілей і напрямів розвитку
освітньої політики».
Надія Рачова, консультант Козятинського Центру
професійного розвитку педагогічних працівників, зауважила, що для ефективної
організації професійного зростання вихователів необхідно провести
самооцінювання власної педагогічної діяльності,
індивідуалізувати траєкторію
професійного розвитку з метою вибору ефективних форм, видів, програм підвищення кваліфікації відповідно до
професійних потреб.
Учасники
засідання обговорили оновлену комплексну освітню програму
«Дитина», зміст якої спрямований на формування в дітей загальнолюдських
цінностей, емоційно-ціннісного ставлення до себе та інших людей, спонукання до
експериментування, виявлення творчості, розвиток пізнавального інтересу до
природи.
Консультант
зазначила, що програма «Дитина» враховує
особливості покоління Альфа та націлена на розкриття особливостей розвитку
таких дітей, знаходження шляхів порозуміння.
Надія
Рачова запропонувала педагогам для
використання в роботі картки моніторингового вивчення розвитку дошкільників за оновленою
програмою по кожній віковій групі.
четвер, 26 серпня 2021 р.
четвер, 19 серпня 2021 р.
вівторок, 17 серпня 2021 р.
Постанова КМУ від 28 липня 2021 р. № 769 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530"
|
КАБІНЕТ
МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
|
від 28 липня 2021 р. № 769 |
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня
2019 р. № 530
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів
України від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження
Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
(Офіційний вісник України, 2019 р., № 51, ст. 1735) зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня
2022 року.
|
Д.ШМИГАЛЬ |
|
|
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019
р. № 530
1. У назві та постановляючій частині постанови слова
“діяльності інклюзивних груп” замінити словами “інклюзивного навчання”.
2. У Порядку організації
діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затвердженому зазначеною
постановою:
1) у назві Порядку слова “діяльності
інклюзивних груп” замінити словами “інклюзивного навчання”;
2) пункт 1 викласти в такій
редакції:
“1. Цей Порядок визначає організацію
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах
дошкільної освіти.
Дія цього Порядку не поширюється на
заклади дошкільної освіти (ясла-садки) компенсуючого типу, будинки дитини,
заклади дошкільної освіти (дитячі будинки) інтернатного типу, структурні
(дошкільні) підрозділи спеціальних закладів загальної середньої освіти.
У цьому Порядку терміни вживаються в
такому значенні:
рівні підтримки - обсяг тимчасової або
постійної підтримки в освітньому процесі дітей, які цього потребують,
відповідно до їх індивідуальних потреб;
ресурсна кімната - частина кімнати, що має відповідний розподіл функціональних зон, призначена для розвитку дітей, зокрема з особливими освітніми потребами, гармонізації їх психоемоційного стану та психологічного розвантаження, надання (проведення) індивідуальних та/або групових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (занять).
понеділок, 16 серпня 2021 р.
Лист МОН № 1/9-406 від 10 серпня 2021 року "Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році"
Протягом 2020/2021 навчального року
заклади дошкільної освіти (далі - ЗДО) спрямували діяльність на створення та
забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників
освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу. Ці завдання
залишаються пріоритетними і в новому навчальному році.
Головне - досконало вивчити та оцінити якість освітньої діяльності й отримати інформацію про реальний стан справ у ЗДО. Ця інформація дозволить побачити переваги й недоліки в організації освітнього процесу, підкаже можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності. На допомогу керівникам закладів Державною службою якості освіти України (далі - ДСЯО) розроблено методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти (наказ МОН від 30.11.2020 № 01-11/71).
Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»
РАЗОМ ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я Йде третій рік війни. На сьогодні майже у кожного ...









