понеділок, 30 листопада 2020 р.

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2020 р. № 672



Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

Загальна частина

1. Це Положення визначає правовий статус та основні засади діяльності центру професійного розвитку педагогічних працівників
(далі — центр).

2. Терміни, що вживаються у цьому Положенні, мають таке значення:

1) траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника — персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагогічного працівника, що ґрунтується на його вільному виборі закладу освіти, установи, організації, іншого суб’єкта освітньої діяльності, видів, форм, темпу здобуття освіти та освітньої програми в межах здобуття освіти дорослих;

2) професійна спільнота педагогічних працівників — товариство (об’єднання, група) педагогічних працівників, які об’єднані спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності;

3) документи закладу освіти — документи, що створюються у закладі освіти у процесі його діяльності.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”.

3. У своїй діяльності центр керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, іншими актами законодавства та цим Положенням.

Smart City School — безкоштовні IT-курси онлайн для дітей і дорослих

 


    Стрімка діджиталізація сучасного світу, поява нових професій і методів навчання — це виклики для традиційної системи освіти, яка не встигає виявляти гнучкість у пристосуванні до реалій сьогодення. Проекти Smart City School ефективно доповнюють шкільну програму корисними навичками, які є затребуваними у глобальному інноваційному середовищі. Саме тому команда ГО «СМАРТ СІТІ ХАБ» вже зараз сприяє розвитку інформаційного суспільства в Україні, впровадженню інноваційних проектів та створенню єдиної освітньої екосистеми для навчання впродовж усього життя.

  Поспішаємо повідомити про масштабування комунікаційно-освітньої платформи Smart City School на всю Україну за рахунок діджиталізації діяльності та створення навчального закладу у системі Human. Тепер всі учасники навчального – виховного процесу в одному місці, всі курси на одній платформі, а можливість отримати безкоштовну IT-освіту є абсолютно у кожного. Навчання буде доступним всюди і завжди.

    

неділя, 29 листопада 2020 р.

Українські платформи та ресурси для самоосвіти вчителів

 

Українські платформи та ресурси для самоосвіти вчителів

Ми всі постійно вчимося. І в закладках браузера кожного вчителя мають бути перевірені сайти з освітніми ресурсами, де можна знайти щось цікаве та необхідне. Третя підбірка #EdProрекомендує саме про такі навчальні платформи, які повністю чи частково орієнтовані на освітян.

Український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus»

Наповнення: цикли курсів з можливістю отримати сертифікат

Відеолекції кращих викладачів провідних університетів України, курси провідних університетів світу українською мовою, форум для обговорення, тести для перевірки та сертифікати за всі виконані завдання. Чимало курсів створені чи перекладені саме для освітян.

Обладнання: комп'ютер, планшет, телефон
Вартість: безкоштовна
Предмети: дуже різні напрямки як для освітян, так і для представників інших професій
Мова: українська
Сайт: https://prometheus.org.ua/
Фейсбук-сторінка: Prometheus

Як говорити з дітьми про інвалідність


 


1. Правильні слова

Не бійтеся слова «інвалідність». Запам’ятайте правило прийменника «з». Дитина з інвалідністю, а не інвалід. Хлопчик з аутизмом, а не аутист. Дитина з синдромом Дауна, а не даун.

- Що це таке з хлопчиком? Чому він такий великий, а на візочку?

- Це хлопчик з інвалідністю.

- Що таке інвалідність?

- Інвалідність – це коли людина не може робити певні речі, які можемо робити ми з тобою. Наприклад, людина з дитячим церебральним паралічем не може ходити (або їй дуже важко) чи бігати. Тому їй потрібен візок, щоб пересуватись. Людина зі слабким слухом дуже погано чує всі звуки, мову, музику. Людині з аутизмом важко спілкуватися з іншими людьми і знаходити друзів.

пʼятниця, 27 листопада 2020 р.

ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЗА МЕТОДИКОЮ ECERS

 



Вперше в Україні відбувається оцінювання  якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS-3. Ініціатива проведення дослідження належить Міністерству освіти і науки України. Український інститут розвитку освіти (УІРО) забезпечує цей процес. Проєкт відбувається у партнерстві з командою підтримки реформ МОН, Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ.

Пілотний та основний етапи дослідження триватимуть  у 2020-2021 роках.  У рамках цього процесу здійснюється відбір національних експертів, а також їхня підготовка (онлайн і офлайн). Крім того, експерти пройдуть валідизацію сертифікованими тренерами Інституту ERSI (США) і зможуть здійснювати пілотний етап дослідження, а також готувати регіональних експертів для здійснення основного етапу дослідження.

Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»

                          РАЗОМ  ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я    Йде третій рік війни. На сьогодні   майже у кожного ...