четвер, 1 квітня 2021 р.

5 міфів про аутизм, або Що нам треба знати про РАС


 

Аутизм НЕ з'являється внаслідок вакцинації, неправильного виховання чи певної хвороби. До Всесвітнього дня поширення інформації про аутизм (2 квітня) спростовуємо поширені міфи і наводимо факти.

Міф 1: Аутизм – це хвороба

Факти: Розлади аутистичного спектру – це не хвороба, а стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування. Аутизм неможливо вилікувати, проте з часом можна скоригувати і адаптувати людину до соціального життя.

середа, 31 березня 2021 р.

Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків


 

   
     Цифрове середовище, зокрема інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але й способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Через глобальний вплив COVID-19 діти проводять дедалі більше часу в інтернеті.
  Право дитини на безпеку та захист є базовим та поширюється на її життєдіяльність як онлайн, так і офлайн. Окрім того, не кожна дитина в Україні володіє достатнім рівнем знань щодо ризиків у цифровому середовищі та навичками безпечної поведінки в цифровому просторі. Діти мають право здобувати знання та підтримку у використанні цифрового середовища.       Надавати таку підтримку є спільною відповідальністю батьків, педагогічних працівників, суспільства загалом. Залучення батьків до освітнього процесу, налагодження ефективних партнерських відносин сприятиме не лише ефективному досягненню результатів навчання, а й формуванню безпечного освітнього та родинного середовища для дитини.

19 вправ для самопізнання: розвиваємо соціальну компетентність



 

  «Соціальна компетентність – одна з найважливіших навичок сучасної людини, що дозволяє досягти ситуації успіху сьогодні та у майбутньому», –  поділилася власним досвідом Любов Цукор у межах вебінару «Самопізнання – дієвий інструмент розвитку соціальної компетентності» від наурок. Коріння соціальної компетентності лежить у розумінні себе та відчутті себе частиною суспільства. А цього можна досягти лише шляхом постійного самопізнання. Тільки знаючи себе, можна зрозуміти інших, а отже навчитися ефективно комунікувати.

  Чому високий рівень самопізнання важливий? Він дозволяє:

  1. Розуміти власні сильні та слабкі сторони, думки та переконання.
  2. Аналізувати почуття та емоції оточення.
  3. Мотивувати себе та інших.
  4. Розуміти інших людей і те, як вони бачать вас і ваші дії.
  5. Критично осмислювати суспільні стандарти та цінності, дотримуватися тільки прийнятної для себе поведінки.
  6. Покращити власний рівень життя, замислившися над тим, чи співвідноситься те, що ми думаємо із тим, як почуваємося.

вівторок, 30 березня 2021 р.

Вправи на розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку


 

 Вправа «Мова емоцій»

Спілкуючись із колегами, друзями чи партнерами, намагайтесь вводити у свої промови фрази плану «Я відчуваю…, тому мені б хотілося, аби…». Це дасть вам можливість висловлювати свої емоції, краще розуміти себе та ясніше донести свої думки до оточуючих.

Коли ви говорите з дитиною, привчайте її до такого ж. Щось на кшталт такого: «Я засмучена тим, що ти не прибрав іграшки за собою. Мені хотілося б, аби ти відповідальніше ставився до моїх прохань».

четвер, 25 березня 2021 р.

Про проведення вебінару «Організація медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти»

     

    

 
     Фізичне виховання — об’єкт уваги медико-педагогічного контролюспрямованого на підвищення  ефективності використання засобів і методів фізичного виховання.
      23 березня 2021 року проведено вебінар  з теми «Організація медико-педагогічного контролю на заняттях з фізкультури в закладах дошкільної освіти».
    У заході  взяли участь завідувачі, вихователі-методисти, сестри медичні старші, вихователі ЗДО й дошкільних частин ЗНВК.
        Надія Рачова, консультант Козятинського центру професійного розвитку педагогічних працівників, окреслила   основні завдання медико-педагогічного контролю, порядок його проведення, показники продуктивності заняття, надала рекомендації учасникам з визначення інтенсивності фізичного навантаження, ведення протоколів хронометражу занять.
        Під час вебінару консультант висвітлила питання щодо особливостей організації занять з фізкультури, рівнів фізичного навантаження  для дітей основної, підготовчої та спеціальної груп.
   

Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»

                          РАЗОМ  ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я    Йде третій рік війни. На сьогодні   майже у кожного ...