Анкета
для педагогічних працівників
Наш заклад освіти проводить дослідження,
щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати
рекомендації щодо вдосконалення діяльності.
Ваша участь у дослідженні є дуже значимою
та важливою.
Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді.
Дякуємо за участь!
Заклад освіти______________________________________________________________
Дата
анкетування_______________
1.
Яку тематику для професійного зростання Ви обирали впродовж
останніх 5 років? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
• законодавче забезпечення
освітнього процесу;
•
методичні аспекти
викладання предметів та курсів;
• організація інклюзивної
форми навчання;
• форми організації
освітнього процесу;
•
профілактика та прояви девіантної поведінки здобувачів освіти;
• психологічні особливості
роботи зі здобувачами освіти різних вікових категорій;
•
безпечне освітнє середовище;
• формування у здобувачів
освіти громадянської позиції;
• використання
інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
•
ділове українське мовлення;
•
інші напрями (вкажіть, які саме)___________________________________________
2.
За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної
кваліфікації? (можна обрати кілька варіантів відповідей)
• курси ІППО;
• конференції;
•
методичні
семінари;
• тренінги, майстер-класи;
• вебінари;
• онлайн курси;
• самоосвіта;
• інше
(вкажіть, які саме)_______________________________________________________
3.
У закладі освіти створені умови для постійного підвищення
кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної
сертифікації тощо?
• так;
• переважно так;
• переважно ні;
• ні.
4.
Що перешкоджає вашому професійному розвитку? (можна
обрати кілька варіантів відповідей)
•
опір з боку керівництва;
•
відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;
• недостатня матеріально-технічна
база;
• погані умові праці;
•
жодних перешкод;
• інше
(вкажіть,
що саме)__________________________________________________
5.
Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні
календарно-тематичного планування? (можна обрати кілька варіантів
відповідей)
•
зразки, шо пропонуються фаховими виданнями;
• розробки з
інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету;
• рекомендації Міністерства
освіти і науки України;
• досвід, запозичений у
колег;
•
спільна робота з колегами;
•
власний досвід;
• інше___________________________________________________________
6. Яку підтримку
Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Для оцінювання здобувачів
освіти Ви використовуєте: (можна обрати кілька варіантів відповідей)
• поточне;
• формувальне;
•
самооцінювання учнями;
• взаємне оцінювання учнів;
• підсумкове;
• інше (вкажіть, яке саме)
____________________________________________________________________
8. Які критерії оцінювання
Ви використовуєте для предмету' (предметів), які викладаєте?
·
розробляю власні, в тому' числі спільно з дітьми;
·
адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;
·
використовую виключно рекомендації МОН;
·
вважаю, що критерії мені не потрібні.
9. Як здобувачі освіти
дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення? (можна
обрати кілька варіантів відповідей)
• інформую здобувачів освіти
про критерії оцінювання на початку навчального року;
• розміщую критерії оцінювання
на веб-сайті або інтерактивній платформі закладу освіти;
• інформую здобувачів
освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;
• пояснюю здобувачам освіти
індивідуально;
•
не інформую здобувачів освіти;
• інше
(вкажіть, як саме).
_________________________________________________________________________
10.
Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів
освіти? І з чим він пов’язаний?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.Що Ви робите для того,
щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів
освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)?
• (можна обрати кілька варіантів відповідей)
• знайомлю здобувачів
освіти з основами авторського права;
•
проводжу бесіди щодо дотримання академічної
доброчесності;
• на уроках даю такі
завдання, які унеможливлюють списування;
•
використовую методичні розробки для формування основ
академічної доброчесності
•
вважаю не зайвим;
•
інше
(вкажіть, що саме)__________________________________________________
______________________________________________________________________
12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Вкажіть у який спосіб Ви
поширюєте власний педагогічний досвід?
• публікації на сайті
закладу та/або засновника;
• у блогах;
• у професійних спільнотах
соціальних мереж;
• у матеріалах та/або
виступах конференцій;
• у фахових виданнях;
• на освітніх онлайн
платформах;
• не маю оприлюднених
розробок;
• інше (вкажіть, що саме)____ ____________________________________________
_____________________________________________________________________
14. Які форми комунікації з
батьками Ви використовуєте? (можна обрати кілька
варіантів відповідей)
·
батьківські збори;
·
індивідуальне спілкування з батьками;
·
не бачу сенсу у комунікації з батьками;
·
інше (вкажіть, що саме) ___________________________________________
_________________________________________________________________________
15. Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?
• цілком задоволений/на;
• переважно задоволений/на;
• переважно
незадоволений/на;
• незадоволений/на.
16.Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі
освіти?
• так;
• переважно так;
• переважно ні;
• ні.
17. Психологічний клімат закладу
освіти сприяє співпраці педагогів?
•
так, у закладі створені всі умови для співпраці;
• в цілому так, але
співпраця, переважно, є ситуативною;
• в цілому ні. співпраця з
колегами практично відсутня;
• психологічний клімат
закладу не сприяє співпраці.
18. Наскільки Ви погоджуєтесь
із твердженнями:
|
Перелік тверджень |
Так |
Переважно так |
Переважно ні |
Ні |
|
Керівництво відкрите для
спілкування |
|
|
|
|
|
Керівництво та педагогічні
працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв’язок щодо їхньої праці |
|
|
|
|
|
Керівництво враховує
пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості
освітнього процесу |
|
|
|
|
|
Педагогічні працівники можуть
без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з
позицією керівництва |
|
|
|
|
|
Розбіжності, які виникли між
педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно |
|
|
|
|
|
У закладі освіти застосовуються
заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов
праці |
|
|
|
|
|
Права педагогічних працівників
дотримуються у закладі |
|
|
|
|
|
Керівництво підтримує
ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади |
|
|
|
|
19. Вас задовольняють умови
організації харчування у закладі
•
так;
•
переважно так;
•
переважно ні;
•
ні;
•
я не харчуюся у закладі.
20.
У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники
освітнього процесу
дотримуються їх ?
•
правила поведінки
у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та
дотримуються їх;
• правила поведінки у закладі освіти
розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди
дотримуються
• правила поведінки у закладі освіти розроблені, але учасники освітнього процесу
не ознайомлені з ними;
• у закладі освіти відсутні правила поведінки.
21. Яка Ваша роль у запобіганні проявам
дискримінації в закладі освіти?
_____________________________________________________________________________
22. У закладі освіти реагують
на Ваші звернення про випадки булінгу?
• так, завжди;
• переважно так;
• переважно ні;
• ні, ніколи;
• таких випадків не було.
23. У закладі освіти
проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних
служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення
ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?
•
так, регулярно проводяться з усіма учасниками освітнього
процесу;
•
так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;
•
так, проводяться, але не більше 1-2 разів на рік;
•
у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні
заходи.
24. Зазначте в розробленні
яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів
відповідей)
·
стратегія розвитку закладу освіти;
·
процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти
закладу;
·
річний план роботи закладу;
·
освітня програма закладу;
·
положення про академічну доброчесність;
·
антибулінгова програма;
·
правила внутрішнього розпорядку ;
·
в розробленні жодного документу участі не брав/брала;
·
інше (вкажіть, що саме)
____________________________________________________________________________
25. Оцініть діяльність
педагогічної ради закладу освіти:
|
Перелік тверджень |
Так |
Переважно так |
Переважно ні |
Ні |
|
Педагогічна рада
функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності
закладу, рішення приймаються колегіально і демократично |
|
|
|
|
|
Педагогічна рада
функціонує системно, але помітна відсутність активності у педагогічних
працівників під час прийняття рішень |
|
|
|
|
|
Діяльність педагогічної
ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти |
|
|
|
|
26. У закладі освіти проводяться
навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної
безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з
домедичної допомоги
•
так, регулярно проводяться навчання та інструктажі:
•
проводяться виключно інструктажі;
•
все зводиться до підпису в журналах;
•
вперше чую про такі заходи.
27.
У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі
нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?
•
алгоритм дій розроблений, усі педагогічні працівники дотримуються
його у разі нещасного випадку;
•
алгоритм дій розроблений, але я з ним не ознайомлений/ознайомлена;
•
алгоритм дій розроблений, але я тім не користуюся, навіть
за потреби;
•
не володію інформацією.
28.
У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи,
спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?
•
так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
•
так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;
•
можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього
процесу;
•
у закладі не проводяться подібні заходи.
29.
Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті?
Поставте, будь ласка, собі це
запитання_______________________________
Дякуємо за відповіді!
Анкета для батьків
Шановні батьки!
Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити
якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо
вдосконалення своєї діяльності.
Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви
знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре у школі. Анкета анонімна, а результати
опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант
відповіді (якщо у формулюванні не вказано інше). Будемо щиро вдячні за
відповіді на всі запитання анкети.
Дякуємо за участь!
Заклад освіти_______________
Дата анкетування______________
У якому класі навчається Ваша дитина (без літери, лише паралель)
1. У якому настрої ваша
дитина, як правило, йде до школи:
•
піднесеному, з радістю;
•
здебільшого охоче;
•
не проявляє особливих емоцій;
•
здебільшого неохоче;
•
пригніченому;
•
відмовляється йти до школи;
•
складно сказати.
2. З чим Ви пов’язуєте
небажання Вашої дитини йти до школи?
•
дитина ніколи не проти;
•
упереджене
ставлення з боку вчителя (вчителів);
•
взаємини з однокласниками;
•
взаємини з іншими учнями школи;
•
упереджене ставлення з боку з адміністрації школи;
•
інше (вкажіть, що саме).
__________________________________________________________________________
3. У
Вашої дитини виникали проблеми з адаптацією у закладі освіти:
•
так;
•
переважно так;
•
іноді;
•
ні, ніколи.
4. Вам
завжди вдається поспілкуватися з керівництвом закладу освіти і досягти
взаєморозуміння?
• так;
• переважно так;
• іноді;
• ні, ніколи.
5. Учителі
справедливо оцінюють навчальні досягнення Вашої дитини?
•
так, завжди;
•
переважно так;
•
іноді;
•
ні, ніколи.
6. Ви
отримуєте інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних
досягнень учнів?
•
так, завжди;
•
переважно;
•
іноді;
•
ні, ніколи.
7.
Педагоги закладу освіти забезпечують зворотній зв’язок із Вами?
•
так, завжди;
•
переважно так:
•
іноді;
•
ні, ніколи.
8. Ви
задоволені в цілому організацією освітнього процесу в школі?
•
так, задоволений/задоволена;
•
переважно
задоволений/задоволена;
•
переважно не задоволений/не задоволена;
•
не задоволений/не задоволена;
•
якщо не задоволені, вкажіть, чим саме.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. На
чию допомогу Ви найчастіше розраховуєте в школі у розв’язанні проблемних
ситуацій з дитиною
(можливо обрати кілька варіантів відповідей)?
·
директора;
·
заступника директора;
·
класного керівника;
·
шкільного психолога;
·
соціального педагога;
·
педагогів;
·
інших батьків;
· органів управління освітою.
10. Як Ви оціните освітнє
середовище за 4-бальною шкалою (1 - дуже погано ... 4- відмінно)
|
Перелік тверджень |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Облаштування території |
|
|
|
|
|
Дизайн приміщень
(вестибюлі, рекреації, актова зала) |
|
|
|
|
|
Чистота та облаштування,
навчальних кабінетів |
|
|
|
|
|
Чистота та облаштування
туалетних кімнат |
|
|
|
|
|
Чистота та облаштування
їдальні |
|
|
|
|
|
Чистота та облаштування
спортивної зали |
|
|
|
|
|
Температурний режим у
закладі освіти |
|
|
|
|
11. Ваша дитина харчується у
закладі освіти?
• так, завжди;
• переважно так;
• іноді;
• ні, ніколи.
12. Якщо Ваша дитина
харчується у школі, то наскільки Ви задоволені харчуванням?
•
повністю
задоволений/задоволена;
•
переважно задоволений/задоволена;
•
переважно незадоволений/незадоволена;
•
повністю незадоволений/незадоволена.
13. Якщо Ви незадоволені
організацією харчування у школі, то вкажіть, що саме є причиною (можливо
обрати кілька варіантів відповідей):
·
асортимент буфету;
·
режим харчування (короткотривалі перерви, що не дають
можливості для прийому їжі);
·
інше
(вкажіть, будь ласка, що саме).
________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
14. Чи проводиться у
закладі освіти робота з батьками щодо:
|
Перелік тверджень |
Постійно |
Часто |
Іноді |
Ніколи |
|
Попередження та
зниження рівня дискримінації |
|
|
|
|
|
Попередження та
зниження рівня насилля |
|
|
|
|
|
Безпечне використання
мережі Інтернет |
|
|
|
|
|
Попередження кібербулінгу |
|
|
|
|
15. Якщо Ви звертались з
приводу випадків булінгу, якою була реакція закладу:
• проблема вирішувалась
конструктивно і подібних випадків більше не траплялося;
•
проблема вирішувалась конструктивно;
•
реакція на звернення була формальною;
•
звернення не
розглянуте;
•
я не звертався/зверталася;
• інше (вкажіть, будь ласка, що саме):
______________________________________________________________________________
16. Чи ознайомлені Ви з
правилами поведінки, що прийнятті у закладі та дотримуєтеся їх?
•
ознайомлений/на і приймаю;
•
ознайомлений/на, але не приймаю;
• мене не влаштовують
правила поведінки через порушення прав дітей;
•
нічого не знаю про правила поведінки.
17. Ви отримуєте інформацію
про діяльність закладу освіти (можливо обрати кілька варіантів
відповідей):
·
під час батьківських зборів;
·
від класного керівника;
·
із спільнот в соціальних мережах;
·
із сайту;
·
інтерактивна платформа;
·
важко отримати інформацію.
18. Чи порушуються Ваші права
учасника освітнього процесу?
• практично не порушуються;
• інколи порушуються, але
вирішуються;
• інколи порушуються і не вирішуються;
• систематично порушуються.
19. Школа враховує думку
батьків під час прийняття важливих управлінських рішень?
•
так, завжди;
•
частково враховує;
•
переважно не враховує;
•
не враховує.
20. Чи вчасно розглядалися
Ваші звернення до керівництва та вживалися відповідні заходи реагування на них?
• так, звернення
розглядалися вчасно, заходами реагування цілком задоволений/задоволена;
• так. звернення розглядалися вчасно, заходами
реагування переважно задоволений/задоволена;
• так, звернення
розглядалися вчасно, заходами реагування не задоволений/задоволена;
• ні, звернення не
розглядалися вчасно, заходи реагування не вживалися;
• я не звертався/не
зверталася до керівництва зі зверненням.
21. Якого запитання або
запитань не вистачає у цій анкеті?
Поставте, будь ласка, собі це запитання ...... і надайте на нього відповідь
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дякуємо за відповіді!

Немає коментарів:
Дописати коментар