середа, 17 березня 2021 р.

Анкети для самооцінювання якості освітніх і управлінських процесів у закладі освіти


 

Анкета для педагогічних працівників

     Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення діяльності.

      Ваша участь у дослідженні є дуже значимою та важливою.

      Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Жодне запитання анкети не повинно лишатися без Вашої відповіді.

       Дякуємо за участь!

 

Заклад освіти______________________________________________________________

Дата анкетування_______________

1.         Яку тематику для професійного зростання Ви обирали впродовж останніх 5 років? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      законодавче забезпечення освітнього процесу;

       методичні аспекти викладання предметів та курсів;

      організація інклюзивної форми навчання;

      форми організації освітнього процесу;

      профілактика та прояви девіантної поведінки здобувачів освіти;

      психологічні особливості роботи зі здобувачами освіти різних вікових категорій;

      безпечне освітнє середовище;

      формування у здобувачів освіти громадянської позиції;

      використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;

      ділове українське мовлення;

      інші напрями (вкажіть, які саме)___________________________________________

 

2.       За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      курси ІППО;

      конференції;

       методичні семінари;

      тренінги, майстер-класи;

      вебінари;

      онлайн курси;

      самоосвіта;

       інше (вкажіть, які саме)_______________________________________________________

3.       У закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації тощо?

      так;

      переважно так;

      переважно ні;

      ні.

4.       Що перешкоджає вашому професійному розвитку? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      опір з боку керівництва;

      відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;

      недостатня матеріально-технічна база;

      погані умові праці;

       жодних перешкод;

       інше (вкажіть, що саме)__________________________________________________

5.       Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      зразки, шо пропонуються фаховими виданнями;

      розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання конкретного предмету;

      рекомендації Міністерства освіти і науки України;

      досвід, запозичений у колег;

      спільна робота з колегами;

      власний досвід;

      •      інше___________________________________________________________

 

    6.     Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти у їхньому навчанні?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

7.    Для оцінювання здобувачів освіти Ви використовуєте: (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      поточне;

      формувальне;

      самооцінювання учнями;

      взаємне оцінювання учнів;

      підсумкове;

      інше (вкажіть, яке саме)

____________________________________________________________________

8.    Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмету' (предметів), які викладаєте?

·        розробляю власні, в тому' числі спільно з дітьми;

·        адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;

·        використовую виключно рекомендації МОН;

·        вважаю, що критерії мені не потрібні.

 

9.    Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року;

      розміщую критерії оцінювання на веб-сайті або інтерактивній платформі закладу освіти;

      інформую здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми;

      пояснюю здобувачам освіти індивідуально;

      не інформую здобувачів освіти;

       інше (вкажіть, як саме).

_________________________________________________________________________

10. Чи спостерігаєте Ви особистісний поступ здобувачів освіти? І з чим він пов’язаний?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

11.Що Ви робите для того, щоб запобігати випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо)?

      (можна обрати кілька варіантів відповідей)

      знайомлю здобувачів освіти з основами авторського права;

      проводжу бесіди щодо дотримання академічної доброчесності;

      на уроках даю такі завдання, які унеможливлюють списування;

      використовую методичні розробки для формування основ академічної доброчесності

      вважаю не зайвим;

      •      інше (вкажіть, що саме)__________________________________________________

______________________________________________________________________

 

   12. Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Вкажіть у який спосіб Ви поширюєте власний педагогічний досвід?

      публікації на сайті закладу та/або засновника;

      у блогах;

      у професійних спільнотах соціальних мереж;

      у матеріалах та/або виступах конференцій;

      у фахових виданнях;

      на освітніх онлайн платформах;

      не маю оприлюднених розробок;

       інше (вкажіть, що саме)____ ____________________________________________

_____________________________________________________________________

 

14. Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

·        батьківські збори;

·        індивідуальне спілкування з батьками;

·        не бачу сенсу у комунікації з батьками;

·        інше (вкажіть, що саме)       ___________________________________________

_________________________________________________________________________

15. Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?

     цілком задоволений/на;

     переважно задоволений/на;

     переважно незадоволений/на;

     незадоволений/на.

16.Ви задоволені мотиваційними заходами, які практикуються у закладі освіти?

     так;

     переважно так;

     переважно ні;

      ні.

17. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?

      так, у закладі створені всі умови для співпраці;

      в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною;

      в цілому ні. співпраця з колегами практично відсутня;

      психологічний клімат закладу не сприяє співпраці.

18. Наскільки Ви погоджуєтесь із твердженнями:

Перелік тверджень

Так

Переважно  так

Переважно  ні

Ні

Керівництво відкрите для спілкування

 

 

 

 

Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв’язок щодо їхньої праці

 

 

 

 

Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу

 

 

 

 

Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва

 

 

 

 

Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом школи, вирішуються конструктивно

 

 

 

 

У закладі освіти застосовуються заходи, що допомагають педагогічним працівникам адаптуватись до змін умов праці

 

 

 

 

Права педагогічних працівників дотримуються у закладі

 

 

 

 

Керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади

 

 

 

 


19.  
Вас задовольняють умови організації харчування у закладі

        так;                                                 

        переважно так;

        переважно ні;                                

        ні;

        я не харчуюся у закладі.

20.   У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу

дотримуються їх ?                             

         правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;

       правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не завжди дотримуються

      правила поведінки у закладі освіти  розроблені, але учасники освітнього процесу не ознайомлені з ними;

    у закладі освіти відсутні правила поведінки.

    21. Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти?

_____________________________________________________________________________

22.     У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу?

       так, завжди;

       переважно так;

      переважно ні;

       ні, ніколи;

      таких випадків не було.

23.     У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?

        так, регулярно проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;

        так, проводяться регулярно, але тільки для учнів;

        так, проводяться, але не більше 1-2 разів на рік;

        у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.

24.   Зазначте в розробленні яких документів Ви брали участь: (можна обрати кілька варіантів відповідей)

·   стратегія розвитку закладу освіти;

·   процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;

·   річний план роботи закладу;

·   освітня програма закладу;

·   положення про академічну доброчесність;

·   антибулінгова програма;

·   правила внутрішнього розпорядку ;

·   в розробленні жодного документу участі не брав/брала;

·   інше (вкажіть, що саме)

____________________________________________________________________________

25. Оцініть діяльність педагогічної ради закладу освіти:

 

Перелік тверджень

Так

Переважно

так

Переважно

ні

Ні

Педагогічна рада функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності закладу, рішення приймаються колегіально і демократично

 

 

 

 

Педагогічна рада функціонує системно, але помітна відсутність активності у педагогічних працівників під час прийняття рішень

 

 

 

 

Діяльність педагогічної ради заважає системі управлінської діяльності у закладі освіти

 

 

 

 

 

26.  У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги

        так, регулярно проводяться навчання та інструктажі:

        проводяться виключно інструктажі;

        все зводиться до підпису в журналах;

        вперше чую про такі заходи.

27.              У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?

      алгоритм дій розроблений, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку;

      алгоритм дій розроблений, але я з ним не ознайомлений/ознайомлена;

      алгоритм дій розроблений, але я тім не користуюся, навіть за потреби;

      не володію інформацією.

28.              У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?

      так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;

      так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;

      можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу;

      у закладі не проводяться подібні заходи.

29.              Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті?

Поставте, будь ласка, собі це запитання_______________________________

 

Дякуємо за відповіді!


Анкета для батьків

Шановні батьки!

Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення своєї діяльності.

Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре у школі. Анкета анонімна, а результати опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді.

Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні не вказано інше). Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.

Дякуємо за участь!

Заклад освіти_______________

Дата анкетування______________

У якому класі навчається Ваша дитина (без літери, лише паралель)         

1.    У якому настрої ваша дитина, як правило, йде до школи:

         піднесеному, з радістю;

         здебільшого охоче;

         не проявляє особливих емоцій;

         здебільшого неохоче;

         пригніченому;

         відмовляється йти до школи;

         складно сказати.

2.    З чим Ви пов’язуєте небажання Вашої дитини йти до  школи?

      дитина ніколи не проти;

       упереджене ставлення з боку вчителя (вчителів);

      взаємини з однокласниками;

      взаємини з іншими учнями школи;

      упереджене ставлення з боку з адміністрації школи;

      інше (вкажіть, що саме).

__________________________________________________________________________

  3.  У Вашої дитини виникали проблеми з адаптацією у закладі освіти:

      так;

      переважно так;

       іноді;

      ні, ніколи.

4. Вам завжди вдається поспілкуватися з керівництвом закладу освіти і досягти взаєморозуміння?

     так;

     переважно так;

     іноді;

     ні, ніколи.

5. Учителі справедливо оцінюють навчальні досягнення Вашої дитини?

      так, завжди;

      переважно так;

      іноді;

      ні, ніколи.

6. Ви отримуєте інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів?

      так, завжди;

      переважно;

      іноді;

      ні, ніколи.

7. Педагоги закладу освіти забезпечують зворотній зв’язок із Вами?

        так, завжди;

        переважно так:

        іноді;

        ні, ніколи.

8. Ви задоволені в цілому організацією освітнього процесу в школі?

      так, задоволений/задоволена;

       переважно задоволений/задоволена;

      переважно не задоволений/не задоволена;

      не задоволений/не задоволена;

      якщо не задоволені, вкажіть, чим саме.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. На чию допомогу Ви найчастіше розраховуєте в школі у розв’язанні проблемних ситуацій з дитиною

(можливо обрати кілька варіантів відповідей)?

·             директора;

·             заступника директора;

·             класного керівника;

·             шкільного психолога;

·             соціального педагога;

·             педагогів;

·             інших батьків;

·             органів управління освітою.

10. Як Ви оціните освітнє середовище за 4-бальною шкалою (1 - дуже погано ... 4- відмінно)

 

Перелік тверджень

1

2

3

4

Облаштування території

 

 

 

 

Дизайн приміщень (вестибюлі, рекреації, актова зала)

 

 

 

 

Чистота та облаштування, навчальних кабінетів

 

 

 

 

Чистота та облаштування туалетних кімнат

 

 

 

 

Чистота та облаштування їдальні

 

 

 

 

Чистота та облаштування спортивної зали

 

 

 

 

Температурний режим у закладі освіти

 

 

 

 

 

  11. Ваша дитина харчується у закладі освіти?

     так, завжди;

     переважно так;

      іноді;

      ні, ніколи.

12. Якщо Ваша дитина харчується у школі, то наскільки Ви задоволені харчуванням?

       повністю задоволений/задоволена;

      переважно задоволений/задоволена;

      переважно незадоволений/незадоволена;

      повністю незадоволений/незадоволена.

13. Якщо Ви незадоволені організацією харчування у школі, то вкажіть, що саме є причиною (можливо обрати кілька варіантів відповідей):

·       асортимент буфету;

·       режим харчування (короткотривалі перерви, що не дають можливості для прийому їжі);

·       інше (вкажіть, будь ласка, що саме).

________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

14. Чи проводиться у закладі освіти робота з батьками щодо:

 

Перелік тверджень

Постійно

Часто

Іноді

Ніколи

Попередження та зниження рівня дискримінації

 

 

 

 

Попередження та зниження рівня насилля

 

 

 

 

Безпечне використання мережі Інтернет

 

 

 

 

Попередження кібербулінгу

 

 

 

 

 

15. Якщо Ви звертались з приводу випадків булінгу, якою була реакція закладу:

      проблема вирішувалась конструктивно і подібних випадків більше не траплялося;

      проблема вирішувалась конструктивно;

      реакція на звернення була формальною;

       звернення не розглянуте;

      я не звертався/зверталася;

      інше (вкажіть, будь ласка, що саме):

______________________________________________________________________________

16. Чи ознайомлені Ви з правилами поведінки, що прийнятті у закладі та дотримуєтеся їх?

      ознайомлений/на і приймаю;

      ознайомлений/на, але не приймаю;

      мене не влаштовують правила поведінки через порушення прав дітей;

      нічого не знаю про правила поведінки.

17. Ви отримуєте інформацію про діяльність закладу освіти (можливо обрати кілька варіантів відповідей):

·        під час батьківських зборів;

·        від класного керівника;

·        із спільнот в соціальних мережах;

·        із сайту;

·        інтерактивна платформа;

·        важко отримати інформацію.

18. Чи порушуються Ваші права учасника освітнього процесу?

     практично не порушуються;

     інколи порушуються, але вирішуються;

      інколи порушуються і не вирішуються;

     систематично порушуються.

19. Школа враховує думку батьків під час прийняття важливих управлінських рішень?

        так, завжди;

        частково враховує;

        переважно не враховує;

        не враховує.

20. Чи вчасно розглядалися Ваші звернення до керівництва та вживалися відповідні заходи реагування на них?

     так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування цілком задоволений/задоволена;

      так. звернення розглядалися вчасно, заходами реагування переважно задоволений/задоволена;

     так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування не задоволений/задоволена;

     ні, звернення не розглядалися вчасно, заходи реагування не вживалися;

     я не звертався/не зверталася до керівництва зі зверненням.

21. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті?

Поставте, будь ласка, собі це запитання ...... і надайте на нього відповідь

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дякуємо за відповіді!

 

 


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»

                          РАЗОМ  ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я    Йде третій рік війни. На сьогодні   майже у кожного ...