Для заповнення анкети Вам необхідно прочитати запропоновані твердження для самооцінювання, усвідомити й оцінити, якою мірою кожне з них відповідає Вашій професійній діяльності та обрати один із варіантів відповіді:
- постійно;
- майже
завжди;
- часто;
- іноді;
- ніколи.
У анкеті самооцінювання потрібно поставити відмітку «+» на перетині твердження та обраного Вами
варіанту відповіді. Ви зможете належним чином оцінити власні сили та виявити
резерви для подальшого професійного зростання.
|
№ |
Твердження
для самооцінювання |
Варіанти відповіді |
||||
|
постійно |
майже
завжди |
часто |
іноді |
ніколи |
||
|
1 |
При плануванні та організації освітнього процесу
дотримуюсь вимог нормативно-правових документів |
|
|
|
|
|
|
2 |
Створюю
умови для гармонійного розвитку особистості дошкільника (єдність морального,
громадянського, естетичного, фізичного, трудового та розумового виховання) |
|
|
|
|
|
|
3 |
Планую
освітній процес (зміст, форми організації освітнього процесу) з урахуванням індивідуальних
особливостей дітей |
|
|
|
|
|
|
4 |
Планую
різні види діяльності, що спрямовані на краще засвоєння матеріалу та розвиток
життєвих компетентностей дошкільників |
|
|
|
|
|
|
5 |
Дотримуюсь
вимог безпеки життєдіяльності, правил санітарії та гігієни під час створення
та облаштування психологічно комфортного освітнього середовища |
|
|
|
|
|
|
6 |
Дотримуюсь педагогічної етики, сприймаю
кожну дитину такою, якою вона є, вибудовую довірливі стосунки з дітьми |
|
|
|
|
|
|
7 |
Добираю
ефективні методики та технології для освітнього процесу |
|
|
|
|
|
|
8 |
Розраховую (під час планування) часові рамки
для кожного виду діяльності та гнучко дотримуюсь їх, здійснюю плавний перехід
від одного виду діяльності до іншого |
|
|
|
|
|
|
9 |
Залучаю дітей до групових видів діяльності з
метою підвищення якості освітнього процесу |
|
|
|
|
|
|
10 |
Поєдную різні види діяльності дітей
(комунікативну, дослідницьку, проєктну, ігрову, навчальну тощо) в освітньому
процесі |
|
|
|
|
|
|
11 |
Створюю
ситуацію успіху для досягнення позитивного результату навчання і виховання
дошкільнят |
|
|
|
|
|
|
12 |
На
занятті поєдную завдання репродуктивного та творчого характеру |
|
|
|
|
|
|
13 |
Розвиваю
мовно-комунікативні уміння та навички в дітей |
|
|
|
|
|
|
14 |
Добираю і застосовую в освітньому середовищі
дидактичні матеріали відповідно до інтересів і потреб дітей з ООП |
|
|
|
|
|
|
15 |
Дотримуюсь вимог організації інклюзивної
освіти в ЗДО |
|
|
|
|
|
|
16 |
Підтримую інтерес дошкільнят до пізнавальної
діяльності |
|
|
|
|
|
|
17 |
Формую
здатність та навички до активного, творчого впровадження набутого досвіду,
тобто до регуляції досягнень, поведінки, діяльності |
|
|
|
|
|
|
18 |
Організовую та
використовую освітні осередки для ефективного розв’язання різних освітніх
завдань |
|
|
|
|
|
|
19 |
Формую в дітей повагу до загальнолюдських та
національних цінностей в освітньому процесі |
|
|
|
|
|
|
20 |
Популяризую здоровий та безпечний способи
життя, формую в дітей відповідальне ставлення до їхнього власного здоров’я |
|
|
|
|
|
|
21 |
Сприяю формуванню в дітей ініціативності,
творчості та лідерських якостей |
|
|
|
|
|
|
22 |
Створюю в групі психологічний комфорт |
|
|
|
|
|
|
23 |
Навчаю вихованців розуміти власний емоційний
стан, керувати своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
24 |
Формую
навички взаємодопомоги та співпраці в дитячому колективі |
|
|
|
|
|
|
25 |
Знайомлю
дітей з ознаками булінгу, причинами його виникнення та наслідками, запобігаю
його проявам |
|
|
|
|
|
|
26 |
Консультую колег щодо підвищення мотивації
вихованців |
|
|
|
|
|
|
27 |
Ділюсь
з колегами досвідом щодо впровадження інтеграції в освітній процес |
|
|
|
|
|
|
28 |
Дотримуюсь академічної доброчесності під час
використання матеріалів з Інтернет-ресурсів |
|
|
|
|
|
|
29 |
Використовую наявні в закладі освіти сучасні
цифрові технології в організації освітнього процесу |
|
|
|
|
|
|
30 |
Створюю
власні електронні (цифрові) навчальні та методичні матеріали |
|
|
|
|
|
|
31 |
Надаю методичну допомогу іншим педагогам
щодо можливостей застосування цифрових технологій в освітньому процесі |
|
|
|
|
|
|
32 |
Консультую батьків щодо вирішення проблемних
ситуацій, пов’язаних з вихованням їхніх дітей |
|
|
|
|
|
|
33 |
Використовую цифрові технології для
комунікації з усіма учасниками освітнього процесу |
|
|
|
|
|
|
34 |
Керую власними емоціями, передбачаю наслідки
своїх дій, рішень, вчинків |
|
|
|
|
|
|
35 |
Позитивно розв’язую конфліктні ситуації |
|
|
|
|
|
|
36 |
Володію
способами профілактики та подолання професійного вигорання |
|
|
|
|
|
|
37 |
Прогнозую професійне зростання, враховуючи
результати аналізу своєї діяльності |
|
|
|
|
|
|
38 |
Висвітлюю
особисті напрацювання та
результати роботи в різних формах (професійне портфоліо, авторський сайт,
блог, публікації в часописах тощо) |
|
|
|
|
|
|
39 |
Слідкую
за новинами, сучасними дослідженнями та новаціями в освіті |
|
|
|
|
|
|
40
|
Беру
участь у семінарах, тренінгах, майстер-класах, вебінарах, роботі творчих груп
із професійних питань |
|
|
|
|
|

Немає коментарів:
Дописати коментар