07 вересня 2022 року
в залі засідань управління освіти та спорту Козятинської міської ради
відбулась інструктивно-методична нарада директорів закладів дошкільної освіти
«Окремі питання діяльності ЗДО у 2022-2023 навчальному році», у роботі якої
взяла участь Інна Мадей, начальник управління освіти та спорту. Вона зазначила, що для закладів освіти
новий навчальний рік особливий, а
питання організації безпечного перебування дошкільнят у закладах є
пріоритетним. Також наголосила, що в
умовах воєнного стану дуже важливою є партнерська взаємодія між закладом освіти
та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади,
представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної
поліції. Вона дає змогу досягти
позитивних результатів у швидкому вирішенні найактуальніших питань.
Консультант Козятинського Центру професійного розвитку педагогічних
працівників Надія Рачова повідомила, що
з урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану,
питання щодо створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для
всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності
закладів дошкільної освіти залишаються
пріоритетними в 2022/2023 навчальному
році. Окрім того, особлива увага приділяється роботі з батьками й налагодженню
тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу та формуванню
соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.
Завдання педагогів ЗДО - заздалегідь спланувати змістовий контент
роботи, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та сприятиме
зниженню тривожності, у роботі використовувати технічні засоби навчання,
дидактичні, настільно-друковані ігри, різні види театрів, шашки, шахи, залучати
дітей до малювання та поробок з паперу, природного матеріалу.
Під час підведення підсумків
наради учасники окреслили першочергові
завдання ЗДО міста у воєнний час: відновлення та організація освітнього процесу для дошкільників,
створення у ЗДО безпечних умов перебування, налагодження ефективної комунікації
учасників освітнього процесу, надання різних видів психолого-педагогічної
підтримки дітям і батькам, застосування інструментів управлінської діяльності
для вирішення надзвичайних ситуацій.

Немає коментарів:
Дописати коментар