четвер, 8 вересня 2022 р.

Особливості діагностичної роботи працівників психологічної служби з різними цільовими аудиторіями


    


Назва місяця

Заклад дошкільної освіти

Початкова школа

Основна школа

Старша школа

Вересень

– психологічний супровід адаптаційного періоду новоприбулих дітей (вивчення ступеня адаптації до умов закладу дошкільної освіти, опитування та анкетування педагогів і батьків, спостереження за поведінкою та емоційним станом дітей)

– діагностика адаптації учнів до освітнього процесу (опитування та анкетування учнів, педагогів та

батьків, спостереження за поведінкою та емоційним станом

молодших школярів, комплекс психодіагностичного інструментарію для дослідження адаптації першокласників)

-діагностика адаптації учнів до умов навчання в основній школі (опитування та анкетування учнів, педагогів та батьків, спостереження за поведінкою та емоційним станом школярів, комплекс психодіагностичного інструментарію для дослідження адаптації п’ятикласників)

-діагностика адаптації учнів до умов профільного навчання в старшій школі (опитування та анкетування учнів, педагогів та батьків, спостереження за поведінкою та емоційним станом школярів, комплекс психодіагностичного інструментарію для дослідження адаптації десятикласників)

Жовтень

Листопад

-діагностика особливостей розвитку пізнавальної сфери дітей середньої групи

– індивідуальна та групова діагностика учнів 2-4 класів (дослідження пам’яті, уваги, мислення)

-діагностика учнів 6-8-х класів (особливості міжособистісної взаємодії, вивчення особистісних рис та якостей)

 

Грудень

 

– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким рівнем адаптації до освітнього процесу

– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким рівнем адаптації до умов навчання в основній школі

– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким рівнем адаптації до умов профільного навчання в старшій школі

Січень

– діагностика психологічної готовності дітей старшої групи до навчання в школі

– дослідження особливостей формування особистості обдарованих дітей (креативність, здібності, обдарованість)

– діагностичне обстеження учнів 9 класів з метою допомоги їм у профільному і професійному самовизначенні.

 

 

Лютий

– діагностика особливостей розвитку емоційної сфери дітей молодшої групи

– дослідження психологічної готовності учнів 4-х класів до навчання у основній школі

 

-діагностика професійного самовизначення старшокласників

 

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби Методичні рекомендації

За загальною редакцією В.Г. Панка

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»

                          РАЗОМ  ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я    Йде третій рік війни. На сьогодні   майже у кожного ...