|
Назва місяця |
Заклад дошкільної освіти |
Початкова школа |
Основна школа |
Старша школа |
|
Вересень |
– психологічний супровід адаптаційного періоду новоприбулих
дітей (вивчення ступеня адаптації до умов закладу дошкільної освіти,
опитування та анкетування педагогів і батьків, спостереження за поведінкою та
емоційним станом дітей) |
– діагностика адаптації учнів до освітнього процесу
(опитування та анкетування учнів, педагогів та батьків, спостереження за поведінкою та емоційним
станом молодших школярів, комплекс психодіагностичного
інструментарію для дослідження адаптації першокласників) |
-діагностика адаптації учнів до умов навчання в
основній школі (опитування та анкетування учнів, педагогів та батьків,
спостереження за поведінкою та емоційним станом школярів, комплекс
психодіагностичного інструментарію для дослідження адаптації п’ятикласників) |
-діагностика адаптації учнів до умов профільного навчання
в старшій школі (опитування та анкетування учнів, педагогів та батьків,
спостереження за поведінкою та емоційним станом школярів, комплекс
психодіагностичного інструментарію для дослідження адаптації десятикласників) |
|
Жовтень |
||||
|
Листопад |
-діагностика особливостей розвитку пізнавальної сфери
дітей середньої групи |
– індивідуальна та групова діагностика учнів 2-4 класів
(дослідження пам’яті, уваги, мислення) |
-діагностика учнів 6-8-х класів (особливості
міжособистісної взаємодії, вивчення особистісних рис та якостей) |
|
|
Грудень |
|
– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким
рівнем адаптації до освітнього процесу |
– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким
рівнем адаптації до умов навчання в основній школі |
– поглиблена повторна діагностика учнів з низьким
рівнем адаптації до умов профільного навчання в старшій школі |
|
Січень |
– діагностика психологічної готовності дітей старшої
групи до навчання в школі |
– дослідження особливостей формування особистості
обдарованих дітей (креативність, здібності, обдарованість) |
– діагностичне обстеження учнів 9 класів з метою
допомоги їм у профільному і професійному самовизначенні. |
|
|
Лютий |
– діагностика особливостей розвитку емоційної сфери
дітей молодшої групи |
– дослідження психологічної готовності учнів 4-х класів
до навчання у основній школі |
|
-діагностика професійного самовизначення
старшокласників |
Застосування діагностичних
мінімумів в діяльності працівників психологічної служби Методичні рекомендації
За загальною редакцією В.Г. Панка

Немає коментарів:
Дописати коментар