середа, 12 травня 2021 р.

АНКЕТА САМООЦІНЮВАННЯ власної педагогічної майстерності для педагогів ЗДО


 Для заповнення анкети Вам необхідно прочитати запропоновані твердження для самооцінювання, усвідомити й оцінити, якою мірою кожне з них відповідає Вашій професійній діяльності та обрати один із варіантів відповіді:

постійно;

майже завжди;

часто;

іноді;

- ніколи.

У анкеті самооцінювання потрібно поставити відмітку «+» на перетині твердження та обраного Вами варіанту відповіді. Ви зможете належним чином оцінити власні сили та виявити резерви для подальшого професійного зростання.

Твердження для самооцінювання

Варіанти відповіді

постійно

майже завжди

часто

іноді

ніколи

1

При плануванні та організації освітнього процесу дотримуюсь вимог нормативно-правових документів

 

 

 

 

 

2

Створюю умови для гармонійного розвитку особистості дошкільника (єдність морального, громадянського, естетичного, фізичного, трудового та розумового виховання)

 

 

 

 

 

3

Планую освітній процес (зміст, форми організації освітнього  процесу) з урахуванням індивідуальних особливостей дітей

 

 

 

 

 

4

Планую різні види діяльності, що спрямовані на краще засвоєння матеріалу та розвиток життєвих компетентностей дошкільників

 

 

 

 

 

5

Дотримуюсь вимог безпеки життєдіяльності, правил санітарії та гігієни під час створення та облаштування психологічно комфортного освітнього середовища

 

 

 

 

 

6

Дотримуюсь педагогічної етики, сприймаю кожну дитину такою, якою вона є, вибудовую довірливі стосунки з дітьми

 

 

 

 

 

7

Добираю ефективні методики та технології для освітнього процесу

 

 

 

 

 

8

Розраховую (під час планування) часові рамки для кожного виду діяльності та гнучко дотримуюсь їх, здійснюю плавний перехід від одного виду діяльності до іншого 

 

 

 

 

 

9

Залучаю дітей до групових видів діяльності з метою підвищення якості освітнього процесу

 

 

 

 

 

10

Поєдную різні види діяльності дітей (комунікативну, дослідницьку, проєктну, ігрову, навчальну тощо) в освітньому процесі

 

 

 

 

 

11

Створюю ситуацію успіху для досягнення позитивного результату навчання і виховання дошкільнят

 

 

 

 

 

12

На занятті поєдную завдання репродуктивного та творчого характеру

 

 

 

 

 

13

Розвиваю мовно-комунікативні уміння та навички в дітей

 

 

 

 

 

14

Добираю і застосовую в освітньому середовищі дидактичні матеріали відповідно до інтересів і потреб дітей з ООП

 

 

 

 

 

15

Дотримуюсь вимог організації інклюзивної освіти в ЗДО

 

 

 

 

 

16

Підтримую інтерес дошкільнят до пізнавальної діяльності

 

 

 

 

 

17

Формую здатність та навички до активного, творчого впровадження набутого досвіду, тобто до регуляції досягнень, поведінки, діяльності

 

 

 

 

 

18

Організовую та використовую освітні осередки для ефективного розв’язання різних освітніх завдань

 

 

 

 

 

19

Формую в дітей повагу до загальнолюдських та національних цінностей в освітньому процесі

 

 

 

 

 

20

Популяризую здоровий та безпечний способи життя, формую в дітей відповідальне ставлення до їхнього власного здоров’я

 

 

 

 

 

21

Сприяю формуванню в дітей ініціативності, творчості та лідерських якостей

 

 

 

 

 

22

Створюю в групі психологічний комфорт

 

 

 

 

 

23

Навчаю вихованців розуміти власний емоційний стан, керувати своїми емоціями

 

 

 

 

 

24

Формую навички взаємодопомоги та співпраці в дитячому колективі

 

 

 

 

 

25

Знайомлю дітей з ознаками булінгу, причинами його виникнення та наслідками, запобігаю його проявам

 

 

 

 

 

26

Консультую колег щодо підвищення мотивації вихованців

 

 

 

 

 

27

Ділюсь з колегами досвідом щодо впровадження інтеграції в освітній процес

 

 

 

 

 

28

Дотримуюсь академічної доброчесності під час використання матеріалів з Інтернет-ресурсів

 

 

 

 

 

29

Використовую наявні в закладі освіти сучасні цифрові технології в організації освітнього процесу

 

 

 

 

 

30

Створюю власні електронні (цифрові) навчальні та методичні матеріали

 

 

 

 

 

31

Надаю методичну допомогу іншим педагогам щодо можливостей застосування цифрових технологій в освітньому процесі

 

 

 

 

 

32

Консультую батьків щодо вирішення проблемних ситуацій, пов’язаних з вихованням їхніх дітей

 

 

 

 

 

33

Використовую цифрові технології для комунікації з усіма учасниками освітнього процесу

 

 

 

 

 

34

Керую власними емоціями, передбачаю наслідки своїх дій, рішень, вчинків

 

 

 

 

 

35

Позитивно розв’язую конфліктні ситуації

 

 

 

 

 

36

Володію способами профілактики та подолання професійного вигорання

 

 

 

 

 

37

Прогнозую професійне зростання, враховуючи результати аналізу своєї діяльності

 

 

 

 

 

38

Висвітлюю  особисті  напрацювання та результати роботи в різних формах (професійне портфоліо, авторський сайт, блог, публікації в часописах тощо)

 

 

 

 

 

39

Слідкую за новинами, сучасними дослідженнями та новаціями в освіті

 

 

 

 

 

40

 

 

Беру участь у семінарах, тренінгах, майстер-класах, вебінарах, роботі творчих груп із професійних питань

 

 

 

 

 

 

четвер, 6 травня 2021 р.

Проєктування траєкторії професійного розвитку педагогічного працівника


 

«Знати більше, ніж я знаю сьогодні»

В.Сухомлинський

«Якщо людина не знає, до якої мети вона рухається, для неї жоден вітер не буде попутним»

Сенека

Для сучасного суспільства характерною ознакою є зміни в усіх сферах життя, що впливають на розвиток освітянського простору. Як зазначає Р. Дафт, «щоб досягти успіху, а іноді й просто вижити в сучасному швидкоплинному бізнесі, люди й організації повинні безперервно вчитися». Тому стає необхідним освоєння педагогами нових систем і нового змісту освіти: ними здійснюється пошук і впровадження інноваційних технологій і організаційних форм професійного розвитку.

Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»

                          РАЗОМ  ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я    Йде третій рік війни. На сьогодні   майже у кожного ...