Освіченою людиною вважається та, яка навчилася вчитися, навчилася змінюватися, яка ясно розуміє, що жодне знання ненадійне, що тільки процес пошуку знань дає основу для надійності. К Роджерс
четвер, 26 серпня 2021 р.
четвер, 19 серпня 2021 р.
вівторок, 17 серпня 2021 р.
Постанова КМУ від 28 липня 2021 р. № 769 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530"
|
КАБІНЕТ
МІНІСТРІВ УКРАЇНИ |
|
від 28 липня 2021 р. № 769 |
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня
2019 р. № 530
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів
України від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження
Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
(Офіційний вісник України, 2019 р., № 51, ст. 1735) зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня
2022 року.
|
Д.ШМИГАЛЬ |
|
|
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019
р. № 530
1. У назві та постановляючій частині постанови слова
“діяльності інклюзивних груп” замінити словами “інклюзивного навчання”.
2. У Порядку організації
діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, затвердженому зазначеною
постановою:
1) у назві Порядку слова “діяльності
інклюзивних груп” замінити словами “інклюзивного навчання”;
2) пункт 1 викласти в такій
редакції:
“1. Цей Порядок визначає організацію
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах
дошкільної освіти.
Дія цього Порядку не поширюється на
заклади дошкільної освіти (ясла-садки) компенсуючого типу, будинки дитини,
заклади дошкільної освіти (дитячі будинки) інтернатного типу, структурні
(дошкільні) підрозділи спеціальних закладів загальної середньої освіти.
У цьому Порядку терміни вживаються в
такому значенні:
рівні підтримки - обсяг тимчасової або
постійної підтримки в освітньому процесі дітей, які цього потребують,
відповідно до їх індивідуальних потреб;
ресурсна кімната - частина кімнати, що має відповідний розподіл функціональних зон, призначена для розвитку дітей, зокрема з особливими освітніми потребами, гармонізації їх психоемоційного стану та психологічного розвантаження, надання (проведення) індивідуальних та/або групових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (занять).
понеділок, 16 серпня 2021 р.
Лист МОН № 1/9-406 від 10 серпня 2021 року "Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році"
Протягом 2020/2021 навчального року
заклади дошкільної освіти (далі - ЗДО) спрямували діяльність на створення та
забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників
освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу. Ці завдання
залишаються пріоритетними і в новому навчальному році.
Головне - досконало вивчити та оцінити якість освітньої діяльності й отримати інформацію про реальний стан справ у ЗДО. Ця інформація дозволить побачити переваги й недоліки в організації освітнього процесу, підкаже можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності. На допомогу керівникам закладів Державною службою якості освіти України (далі - ДСЯО) розроблено методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної освіти (наказ МОН від 30.11.2020 № 01-11/71).
вівторок, 13 липня 2021 р.
Лист МОН № 1/9-344 від 07 липня 2021 року "Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік"
Управління закладом дошкільної освіти
вимагає від керівника глибоких знань щодо вивчення та аналізу освітньої
діяльності закладу, доцільного вибору завдань його розвитку, раціонального та
ефективного планування діяльності всіх його внутрішніх систем, використання
досягнень науки й практики з метою підвищення професійної компетентності
педагогів та забезпечення високої якості дошкільної освіти.
План роботи закладу дошкільної освіти
(далі - ЗДО), що зазвичай складається на навчальний рік і літній період (далі -
План роботи), є основним документом, який регламентує його діяльність й
дозволяє регулювати освітні та управлінські процеси відповідно до колегіально
сформульованих завдань, здійснювати ефективні дії, які сприяють формуванню
внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Його розробляють за участю
педагогів із залученням батьків або осіб, які їх замінюють; обговорюють на
засіданні педагогічної ради, яка визначає його форму, структуру, додатки тощо.
Затверджує план роботи керівник ЗДО.
План роботи на літній період може бути як структурним компонентом (другою частиною), так і окремим документом, процедура розроблення та затвердження якого буде аналогічною з Планом роботи на навчальний рік.
вівторок, 6 липня 2021 р.
Організація роботи закладу дошкільної освіти у новому навчальному році

Рекомендації для
адміністрації закладу дошкільної освіти
І. Освітній процес у
закладі дошкільної освіти організовується в безпечному
освітньому середовищі; включає розвиток,
виховання, навчання вихованців і відбувається відповідно до освітньої програми.
Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти.
Заклади дошкільної
освіти для формування освітніх програм закладу можуть використовувати освітні
програми, рекомендовані МОН.
Рішення
про обрання та використання освітньої програми закладом дошкільної освіти
схвалюється педагогічною радою закладу дошкільної освіти та затверджується його
керівником.
Кожна
освітня програма повинна передбачати набуття дитиною компетентностей,
визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
Заклад
дошкільної освіти може організовувати освітній процес за одним чи кількома
пріоритетними напрямами (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий,
музичний, гуманітарний тощо).
понеділок, 5 липня 2021 р.
Про проведення семінару для працівників психологічної сужби і педагогів ЗДО «Психологічний тімбілдінг у комунікації з військовими та їх сім’ями»
РАЗОМ ВПОРАЄМОСЯ ЗІ СТРЕСОМ, ВІДНОВИМО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я Йде третій рік війни. На сьогодні майже у кожного ...





