КОМПЕТЕНТНІСНИЙ
ПІДХІД ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ВИМОГА СУЧАСНОСТІ
Компетентність
як результат дошкільної освіти представляє досягнення дитини в емоційному
ставленні до світу, знаннях та навичках до творчого впровадження набутого досвіду, характеризує цілісний
розвиток дитини, що проявляється в розвинених емоціях, зростаючій свідомості,
керованій поведінці.
23 квітня 2024 року в залі засідань управління освіти
та спорту відбулось засідання професійної спільноти педагогів ЗДО та дошкільних
підрозділів «Освітня майстерня», мета якого – актуалізувати власний досвід,
обмінятися думками, отримати поради від колег.
Олена Рейнвалде, вихователь ЗДО №4, висвітлила систему роботи з формування в дітей суспільних
мотивів трудової діяльності, поваги до праці дорослих, вироблення навичок,
орієнтованих на сталий розвиток, дотримання правил природодоцільної поведінки.
Вихователь ЗДО №4 Людмила Волчок ознайомила присутніх
з досвідом
роботи щодо формування здоров’яжбережувальної компетентності, яка передбачає здатність дитини до
застосування навичок безпечної поведінки,
дотримання основ здорового способу життя, збереження та зміцнення здоров’я.
Учасникам
були запропоновані відео фрагменти навчально-пізнавальної діяльності з дітьми середньої
та старшої груп.
Формування
моральних якостей особистості, уміння розпізнавати, розуміти та керувати
емоціями, виявляти інтерес до свого внутрішнього світу є пріоритетним в
освітньому процесі вихователя ЗДО №4 Олени
Титарчук, яка презентувала відеоігри з виховання в дітей чуйності,
доброзичливості, гуманності, формування позитивної самооцінки.
Вихователі ЗДО №4 підготували виставку посібників,
розвивальних ігор з формування в дітей ключових компетентностей.
Консультант
Козятинського Центру професійного розвитку педагогічних працівників Надія Рачова провела практикум з формування психо-емоційної
компетентності вихователів. Педагоги
виконали вправи з відпрацювання навичок
демократичного стилю спілкування «Інтелектуальна естафета», «Вправляння
у звертанні до дитини», «Конструктивно управляти емоціями – це означає…»,
«Диво-вузлики».
Такі зустрічі формують професійні компетентності
вихователів , сприяють набуттю нових знань, умінь та навичок, які вони
використовують у своїй професійній діяльності.
Адже саме педагоги ЗДО покликані виховувати зрілу
особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, особиста безпека, прагнення домогтися успіху, позитивне
ставлення до праці, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість.







