1. Ознайомити колектив ЗДО з Методичними рекомендаціями з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у
закладах дошкільної освіти затвердженими наказом Державної служби якості освіти України від 20.11.2020 №
01-11/71.
Заклад має забезпечити, щоб
працівники, зацікавлені особи були обізнані з:
• політикою та процедурами забезпечення якості освітньої діяльності, якості освіти та її цілями;
• своїм внеском у результативність забезпечення якості та з вигодами від поліпшення показників діяльності;
• очікуваними результатами впровадження політики якості.
2. Створити творчу (робочу) групу з розробки Положення про внутрішню систему.
3. Розробити Положення про внутрішню систему – локальний документ закладу, врахувавши тип ЗДО, його місцезнаходження, особливості педагогічного колективу та інші особливості діяльності ЗДО. Положення – це локальний документ, який може змінюватися.
4.Визначити
мету, компоненти, модель внутрішньої системи. Освітнє середовище можна
оцінювати за методикою ECERS-
3: внутрішній простір, умеблювання для догляду, гри та навчання, облаштування
групового простору для ігор і навчання, місця для усамітнення, візуальне
оформлення простору з дітьми, простір для розвитку великої моторики.
5.
Розробити анкети для оцінювання освітніх і управлінських процесів для
педагогів, батьків.
6. Розробити зміст рівнів оцінювання освітніх і управлінських процесів.
7. Рекомендовано в цьому році оцінити один-два напрями і оприлюднити їх на сайті в звіті керівника закладу з метою апробації Методичних рекомендацій.
Як правило, самооцінювання здійснюється впродовж навчального року, адже такі процедури освітньої діяльності, як атестація педагогічних працівників, вивчення стану організації тих чи інших напрямів роботи закладу чітко простежуються і можуть бути виміряними саме впродовж навчального року.
Узагальнення результатів вивчення, як правило, здійснюється в кінці навчального року. Заклад освіти визначає свій рівень освітньої діяльності. Порядком проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти пропонується чотири рівні якості освітньої діяльності:
• перший (високий):
• другий (достатній);
• третій (вимагає покращення);
• четвертий (низький).
• політикою та процедурами забезпечення якості освітньої діяльності, якості освіти та її цілями;
• своїм внеском у результативність забезпечення якості та з вигодами від поліпшення показників діяльності;
• очікуваними результатами впровадження політики якості.
2. Створити творчу (робочу) групу з розробки Положення про внутрішню систему.
3. Розробити Положення про внутрішню систему – локальний документ закладу, врахувавши тип ЗДО, його місцезнаходження, особливості педагогічного колективу та інші особливості діяльності ЗДО. Положення – це локальний документ, який може змінюватися.
6. Розробити зміст рівнів оцінювання освітніх і управлінських процесів.
7. Рекомендовано в цьому році оцінити один-два напрями і оприлюднити їх на сайті в звіті керівника закладу з метою апробації Методичних рекомендацій.
Як правило, самооцінювання здійснюється впродовж навчального року, адже такі процедури освітньої діяльності, як атестація педагогічних працівників, вивчення стану організації тих чи інших напрямів роботи закладу чітко простежуються і можуть бути виміряними саме впродовж навчального року.
Узагальнення результатів вивчення, як правило, здійснюється в кінці навчального року. Заклад освіти визначає свій рівень освітньої діяльності. Порядком проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти пропонується чотири рівні якості освітньої діяльності:
• перший (високий):
• другий (достатній);
• третій (вимагає покращення);
• четвертий (низький).

Немає коментарів:
Дописати коментар